This is a sample page.
§6. Płatności
- Wartość płatności z tytułu Sprzedaży jest ustalana na podstawie cennika Towarów,
znajdującego się na stronie internetowej Sprzedawcy w chwili zamówienia Towaru. - Ceny podane na stronie internetowej Serwisu przy danym Towarze są cenami brutto podanymi
w polskich złotych i zawierają wartość należnych podatków, natomiast nie zawierają kosztów
dostawy Towaru i wybranej formy płatności. - Koszty transakcji i dostawy Towaru ponosi Klient.
- Łączna cena zamówienia, widoczna w obszarze Koszyka przed złożeniem zamówienia a po
wyborze sposobu dostawy Towarów oraz płatności, obejmuje cenę za zamówione Towary wraz z
należnościami podatkowymi oraz wszelkimi kosztami pochodnymi, w szczególności kosztami
dostawy i transakcji. - Sprzedawca umożliwia następujące metody płatności z tytułu świadczonych Usług Sprzedaży:
- gotówką przy odbiorze osobistym w siedzibie Sklepu,
- gotówką przy odbiorze za pobraniem od Przewoźnika,
- przelewem bankowym na rachunek bankowy Sprzedawcy,
- przelewem elektronicznym na rachunek bankowy Sprzedawcy, za pośrednictwem
zewnętrznego operatora płatności, - kartą płatniczą za pośrednictwem zewnętrznego operatora płatności.
- Sprzedawca udostępnia usługi zewnętrznego operatora płatności przy pomocy zewnętrznego
systemu płatności Przelewy24, obsługiwanego przez PayPro SA z siedzibą w Poznaniu (60-198)
przy ul. Pastelowej 8, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod
numerem KRS: 0000347935, NIP: 7792369887 oraz REGON: 301345068. - Klient jest zobowiązany do uiszczenia płatności:
- w chwili wydania Towaru – w przypadku wyboru metody płatniczej gotówką,
- w terminie 7 dni – w przypadku wyboru metody płatności przelewem bankowym,
- w chwili złożenia zamówienia – w przypadku wyboru metody płatności obsługiwanej przy
użyciu zewnętrznego systemu płatności.
- Zwrot płatności przez Sprzedawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od
daty powstania przyczyny, w przypadku:
- odstąpienia od umowy przez Konsumenta,
- uznania przez Sprzedawcę roszczenia objętego zgłoszeniem reklamacyjnym w całości lub
części, na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów.
- Zwrot płatności następuje przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jaki został użyty przez
Klienta w pierwotnej transakcji, chyba że wyrazi on zgodę na inne rozwiązanie, które nie wiążę się
dla niego z żadnymi kosztami. - Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu poniesionych przez Klienta dodatkowych kosztów
dostawy Towarów, jeżeli Klient wybrał sposób dostawy inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy
oferowany przez Sprzedawcę.
§8. Reklamacja – niezgodność świadczonej usługi z umową - Reklamacje mogą być składane z tytułu niezgodności świadczonej Usługi z umową, zgodnie
zobowiązującymi przepisami prawa, w szczególności zgodnie z postanowieniami art. 43b i
następne ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. - Zgłoszenie reklamacji może zostać dokonane listem lub wiadomością e-mail pod adres
pocztowy lub elektroniczny Sprzedawcy. Można je wnieść przy użyciu formularza, którego wzór
stanowi załącznik do Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe. - W treści składanej reklamacji, zaleca się zamieszczenie:
- danych kontaktowych Konsumenta, które posłużą udzieleniu odpowiedzi na reklamację
oraz prowadzeniu korespondencji z nią związanej, - numeru rachunku bankowego Konsumenta, który posłuży zwrotowi środków pieniężnych,
w przypadku zaistnienia takiej okoliczności, - opisu problemu oraz danych identyfikacyjnych Konsumenta.
- W przypadku, gdy reklamacja dotyczy Towaru będącego rzeczą, w celu rozpatrzenia reklamacji
przez Sprzedawcę, Konsument jest obowiązany dostarczyć lub przesłać reklamowany Towar na
adres Sprzedawcy, na jego koszt. - Sprzedawca rozpoznaje reklamacje w terminie 14 dni od daty zgłoszenia.
- Sprzedawca poinformuje Konsumenta o sposobie rozstrzygnięcia otrzymanej reklamacji drogą
elektroniczną lub listem zwykłym, w zależności od woli Konsumenta lub zastosowanej przez niego
metody wniesienia reklamacji. - W przypadku, gdy reklamacja dotyczy Towaru, który po rozpoznaniu reklamacji podlega
przesłaniu do Konsumenta, Sprzedawca na swój koszt dostarczy lub prześle Towar na adres
Konsumenta. - Zwrot środków pieniężnych w związku z reklamacją nastąpi przy użyciu metody przelewu na
rachunek bankowy albo przekazem pocztowym, zgodnie z wolą Konsumenta.
INFORMACJE DOTYCZĄCE KORZYSTANIA Z PRAWA
ODSTĄPIENIA OD UMOWY
POUCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY
Zawarte w niniejszym pouczeniu postanowienia dotyczące prawa do odstąpienia od umowy przez
Konsumentów stosuje się w stosunku do osoby fizycznej, zawierającej umowę bezpośrednio
związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej
osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez
nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i
Informacji o Działalności Gospodarczej.
Mają Państwo prawo odstąpić od umowy zawartej w naszym Serwisie w terminie 14 dni bez
podania jakiejkolwiek przyczyny, z zastrzeżeniem przypadków wskazanych w części „wyłączenie
prawa odstąpienia od umowy”. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od
dnia: - dla umowy, w wykonaniu której przedsiębiorca wydaje towar, będąc zobowiązany do
przeniesienia jego własności – od objęcia towaru w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną
przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która:
- obejmuje wiele towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od
objęcia w posiadanie ostatniego towaru, jego partii lub części, - polega na regularnym dostarczaniu towaru przez czas oznaczony – od objęcia w
posiadanie pierwszego z towarów;”;
w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój
charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.
WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
Adresat:
„Złota Pszczoła” Gospodarstwo Pasieczne Sławomir Semeniuk
ul. Kościelna nr 10, 21-580 Wisznice
sklep@zlotapszczola.pl
Ja/My() niniejszym informuję/informujemy() o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży
następujących rzeczy()/o świadczenie następującej usługi():
Sposób zwrotu uiszczonej płatności:
Data zawarcia umowy()/odbioru():
Imię i nazwisko:
Adres:
Podpis:
(tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
Data:
(*) Niepotrzebne skreślić.
FORMULARZ REKLAMACYJNY
(formularz ten można wypełnić i odesłać w przypadku chęci zgłoszenia reklamacji)
Adresat:
„Złota Pszczoła” Gospodarstwo Pasieczne Sławomir Semeniuk
ul. Kościelna nr 10, 21-580 Wisznice
Imię i nazwisko lub nazwa Klienta:
Adres Klienta:
Nr telefonu Klienta:
Adres e-mail Klienta:
Numer zamówienia:
Jako dane kontaktowe, które posłużą udzieleniu odpowiedzi na reklamację oraz prowadzeniu
korespondencji z nią związanej, wskazuję:
☐ adres pocztowy
☐ adres e-mail:
Reklamacja dotyczy:
☐ umowy sprzedaży z dnia towaru: ________________
☐ umowy o świadczenie innej usługi: ________________________
☐ inne: _______________________________________________
Data stwierdzenia przyczyny reklamacji:
Opis problemu:
Żądanie reklamacji:
☐ nieodpłatna naprawa
☐ wymiana towaru na nowy
☐ obniżenie ceny towaru o kwotę _ ☐ odstąpienie od umowy Numer rachunku bankowego do zwrotu środków: Oświadczenie w przypadku działania jako przedsiębiorca na prawach konsumenta: Oświadczam, że zawarta umowa sprzedaży była bezpośrednio związana z prowadzoną przeze mnie działalnością gospodarczą, ale nie posiada ona dla mnie charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przeze mnie działalności gospodarczej na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. Na dowód wymieniam poniżej PKD dla mojej działalności gospodarczej, opublikowane w CEIDG: Nr PKD ______________ Opis: ________________________
Nr PKD _________ Opis: ________________________
Data:
Podpis składającego:
(tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i
wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy – w przypadku umowy zobowiązującej do
przeniesienia własności rzeczy (np. umowy sprzedaży, umowy dostawy lub umowy o dzieło
będące rzeczą ruchomą),
zawarcia umowy – w przypadku umów o świadczenie usług. Aby zachować termin do
odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania
przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia
od umowy.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas: „Złota
Pszczoła” Gospodarstwo Pasieczne Sławomir Semeniuk, ul. Kościelna nr 10, 21-580 Wisznice, e
mail: sklep@zlotapszczola.pl, o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze
jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną).
Odstępując od umowy, mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy,
jednak nie jest to obowiązkowe. Wzór formularza znajduje się w załączeniu do regulaminu
świadczenia usług drogą elektroniczną w ramach Serwisu.
SKUTKI ODSTĄPIENIA OD UMOWY
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od
Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów
wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły
sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14
dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa
odstąpienia od niniejszej umowy.
Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez
Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne
rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu
dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Jeżeli otrzymali Państwo rzeczy w związku z umową prosimy odesłać lub przekazać nam rzecz pod
adres „Złota Pszczoła” Gospodarstwo Pasieczne Sławomir Semeniuk, ul. Kościelna nr 10, 21-580
Wisznice, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali
nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo
rzecz przed upływem terminu 14 dni.
Informujemy, że będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Wysokość tych
kosztów szacowana jest maksymalnie na kwotę około 25,00 PLN. Odpowiadają Państwo tylko za
zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne
do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w
sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
WYŁĄCZENIE PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie
przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:
w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki
termin przydatności do użycia;
w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu,
której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze
względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;